CENNIK:

Miesięczna opłata za Jednoosobową Działalność Gospodarczą to tylko 110 PLN netto/m-c 



Księga przychodów i rozchodów / ryczałt


ilość dokumentów księgowych do 10 powyżej 10
opłata miesięczna  110 PLN 110 PLN za 10 dokumentów +2 PLN za każdy następny dokument

 



Pełna księgowość

ilość dokumentów księgowych  do 30 31-100 101-200
opłata miesięczna      450 PLN 600 PLN 1500 PLN

 

Kadry i płace

za pracownika                                        25 PLN.

Sporządzanie informacji PIT-11/PIT-40R/PIT-8C 20 PLN/szt

 

Zlecenia dodatkowe/jednorazowe: 

 

- Rozliczenie podatku od przychodów ewidencjonowanych 50 PLN

- Rozliczenie dochodu z najmu lub z innych źródeł przychodów 50 PLN

- Rozliczenie podatku dochodowego, na podstawie przedłożonej podatkowej księgi przychodów i rozchodów 50 PLN

- Rozliczenie roczne PIT-36, PIT-36L 50 PLN.

- Sporządzanie informacji PIT-11/PIT-40/PIT-8C 20 PLN

- Korekty deklaracji wynikające z winy zleceniodawcy 20 PLN

- Czynności związane z uzyskaniem zaświadczenia o niezaleganiu 20 PLN + opłaty skarbowe

 

 

PROMOCJA

Dla wszystkich klientów rozpoczynających działalność gospodarczą pierwszy miesiąc GRATIS!!!

Dla firm, które zdecydują się na przeniesienie księgowości do naszego biura rabat 50 % przez 2 miesiące.             

 

Uwagi:

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek vat wg. obowiązującej stawki 23%.