CENNIK:
Miesięczna opłata za Jednoosobową Działalność Gospodarczą to tylko 110 PLN netto/m-c
Księga przychodów i rozchodów / ryczałt |
||
ilość dokumentów księgowych | do 10 | powyżej 10 |
opłata miesięczna | 110 PLN | 110 PLN za 10 dokumentów +2 PLN za każdy następny dokument |
Pełna księgowość |
|||
ilość dokumentów księgowych | do 30 | 31-100 | 101-200 |
opłata miesięczna | 450 PLN | 600 PLN | 1500 PLN |
Kadry i płace
za pracownika 25 PLN.
Sporządzanie informacji PIT-11/PIT-40R/PIT-8C 20 PLN/szt
Zlecenia dodatkowe/jednorazowe:
- Rozliczenie podatku od przychodów ewidencjonowanych 50 PLN
- Rozliczenie dochodu z najmu lub z innych źródeł przychodów 50 PLN
- Rozliczenie podatku dochodowego, na podstawie przedłożonej podatkowej księgi przychodów i rozchodów 50 PLN
- Rozliczenie roczne PIT-36, PIT-36L 50 PLN.
- Sporządzanie informacji PIT-11/PIT-40/PIT-8C 20 PLN
- Korekty deklaracji wynikające z winy zleceniodawcy 20 PLN
- Czynności związane z uzyskaniem zaświadczenia o niezaleganiu 20 PLN + opłaty skarbowe
PROMOCJA:
Dla wszystkich klientów rozpoczynających działalność gospodarczą pierwszy miesiąc GRATIS!!!
Dla firm, które zdecydują się na przeniesienie księgowości do naszego biura rabat 50 % przez 2 miesiące.
Uwagi:
Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek vat wg. obowiązującej stawki 23%.